מהו רישיון משא כבד ומהם יתרונותיו?

לא מעט אנשים יכולים להתעניין בהוצאת רישיון משא כבד. אלה יכולים להיות עצמאים שמשתמשים ברכב לצורך העברת מוצרים, שכירים בתחום הלוגיסטיקה שרוצים להתקבל לתפקיד נחשק או חבר'ה עם תשוקה עצומה לנהיגה.

ככה או ככה – כולם יכולים לנצל את הקורס שלנו כדי לממש את הפוטנציאל המלא שלהם, ולפתוח עבור עצמם דלת מקצועית רווחית במיוחד.

המאמר של היום יעזור לכם להבין טוב יותר מהו רישיון משא כבד, מי יכול להוציא אותו ומהם יתרונותיו.

אז שניתן גז?

מהו רישיון משא כבד?

רישיון למשאית מעל 15 טון הוא בעצם רישיון בדרגת C – קטגוריה שמכילה בתוכה את כל הרכבים שמשקלם הכולל עולה על 12,000 קילו (אנחנו מדברים על סמיטריילרים, גררים, משאיות תובלה של חומרים מסוכנים ומלגזות).

אדם הרוצה להוציא סוג רישיון כזה בעצם מבקש לבצע בו שימוש מסחרי (או במילים אחרות: לרכוש לעצמו מקצוע), ולכן התהליך שונה מהוצאת רישיון לרכב פרטי וכולל גם תנאי סף רבים.

אז, מי יכול להוציא רישיון 15 טון?

לימוד נהיגה על משאית ששוקלת עד 15 טון אפשרי לאנשים שעומדים בשלושת הקריטריונים הבאים:

-החזקת רישיון C1 ישראלי בתוקף (רכב במשקל כולל עד 12 טון) למשך שנה אחת לפחות.
-מעל לגיל 19.
-קבלת אישור מטעם משרד הרישוי.

על מנת להתחיל בתהליך קבלת הרישיון, עליכם לגשת לוועדה. תוכלו לעשות זאת בשתי דרכים.

הראשונה תהיה – למלא טופס מקוון באתר משרד התחבורה, לבצע בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מורשה, להוציא סיכום רפואי מקופת החולים, ולהמתין לזימון לוועדה (עם הזימון יגיע אליכם קישור לתשלום אגרה).

האפשרות השנייה – שירות אקספרס. זה אומר בעצם ליווי אישי וצמוד של מכללת טוב, אחרי תשלום מקדמה של 300 שקלים (שיורדת מהעלות הכללית של הקורס). אנחנו אחראים לזרז את התהליך על מנת להכניס אתכם לקורס עוד החודש!

זאת כמובן בהתאם לתקנון ובמידה ואין לכם עבירות תנועה, עבירות פליליות או בעיות רפואיות ששוללות מכם את הזכות.

היתרונות של רישיון משא כבד

השאלה הכי נפוצה בנושא שלנו היא "כמה עולה רישיון מעל 15 טון?". ובכן, אם אתם רוצים לקבל את המידע הכי מדויק אודות הקורסים השונים שלנו והמחירים שלהם – חייגו עכשיו 072-265-0772.

עוד שאלה פופולרית היא: מהם היתרונות של רישיון משא כבד? ועליה אנחנו יכולים לענות כאן בהרחבה.

אתם אולי לא יודעים אבל בשנים האחרונות נוצר מחסור גדול בנהגי רכבים כבדים, עד כדי כך שהמדינה שקלה "לייבא" מחו"ל אלפי נהגים. המצב הזה פורס קרקע נוחה עבור נהגים מקצועיים ומיומנים, ומבטיח הכנסה של 8 עד 12 אלף ש"ח נטו בחודש.

בשונה מנהגי משאיות של עד 12 או 15 טון – שמתבקש מהם לא פעם לפרוק ולהעמיס סחורה – נהגי משא כבד לא צריכים להשתמש בכוח פיזי במהלך העבודה.

עבודה כנהג משא כבד יכולה להתאים במיוחד עבור אלה שאוהבים את השקט שלהם. אלה יכולים להיות אנשים שלא מתחברים לעבודה עם קהל, שלא אוהבים להתאמץ יותר מדי פיזית, אבל מרגישים שהכביש הוא הבית.

להוציא רישיון משא כבד במקום טוב

יועצי הלימודים שלנו ישמחו ללוות אתכם אישית לאורך כל הדרך – החל משלב ההתעניינות והשאלות, הלימוד התיאורטי והמעשי, ואף עזרה בהשתלבות במקום עבודה לאחר שתקבלו רישיון 15 טון.

קבוצת טוב פעילה בתחומי הנהיגה השונים כבר 30 שנה, ומתמחה בהכשרה עיונית ולימודים מעשיים. המסלולים המקצועיים שלנו מגוונים ומתאימים לקהל רחב, ואנחנו עובדים בשיתוף מלא עם חברות מרכזיות בתחום ההובלה במטרה לעזור לבוגרינו למצוא את מקום העבודה האידיאלי עבורם לאחר סיום הלימודים.

שתף פוסט זה

מידע נוסף

Call Now Button דילוג לתוכן